A Parajdi sóbánya

Nem a Balcsin kapod a legfrissebb halat – Lillafüredi Pisztrángtelep és Halsütöde

Lillafüred gyönyörű település a Bükk-ben, ahol már évtizedek óta foglalkoznak pisztrángtenyésztéssel. A Garadna-völgy ad otthon a máig működő telepnek, ahol életed legfrissebb halát fogod enni a telepen lévő halsütödében. Ezt garantálom.

Mikor nem az van, amire számítanál – A „görög pletykafészek”

Azt hinnéd, hogy ez az a hely, ahová csevegni térsz be a barátnőiddel, hiszen már a neve is ezt sugallja. Azonban nem várt meglepetés ért minket, mikor betértünk. Bár valóban jó hely egy kis barátnős beszélgetésre, mégis valami furcsaság van a dologban.

Székesfehérvár egyik büszkesége, a Virágóra

A város egyik érdekes nevezetessége a Fő utcában található Virágóra, amely tavasztól őszig, immár 58 éve működik. A virágóra minden évben megújul, és a helyiek egyik kedvenc helye.

A művészek tárháza Füreden

A Kisfaludy Galéria számos művészeti kiállításnak és előadásnak ad helyet az év minden szakaszában. Az épület több, mint 200 éves múltra tekint vissza, azóta azonban többször felújították.

A Mátra rejtett kincse – A Kisnánai vár

Magyarországon nagyon sok csodával találkozhatunk, ha nyitott szemmel járunk, mi szerencsére mindenre figyelünk, így bukkantunk rá a Kisnánai várra!

Felsőörsi prépostsági templom – a helyiek kis ékessége

Felsőörs apró településén találhatjuk meg ezt a román-kori gyönyörű kis templomot a falu közepén lévő Dózsa téren. Már többször elhaladtunk a templom mellett autóval, azonban úgy döntöttük ideje lenne megcsodálni kívülről-belülről. A templom kívülről nézve vörös kőből épült, kissé romos külsejű, azonban mégis valamiért máris elnyerte tetszésünket.

Szabadulóélmények a Lockariumban

Manapság egyre népszerűbb kikapcsolódás szabadulószobába menni. Budapest területén rengeteg ilyet találhatunk a horror szobától kezdve, egészen a Harry Potteresig. Úgy gondoltuk ideje kipróbálnunk egyet nekünk is, és beszámolni róla nektek. A gödöllői Lockarium Casinó szobáját választottunk most erre az alkalomra.

A Badacsonyi körtúra kellemes pihenőhelye

Badacsonyba nem csak a borok miatt érdemes ellátogatnunk, hanem a kellemes kirándulás miatt is. A hegyen a Kisfaludy kilátó felé, vagy éppen le a hegyről, biztosan többen szívesen megpihennének. Találtunk egy aranyos helyet, ahol finom kávét, bort, és szép kilátást is kapunk.

Hova menjünk reggelizni Gödöllőn? – 1. rész

Gödöllő bár nagy város, sokszor ütköztem abba, hogy nem lehet 8 előtt sehova elmenni reggelizni. Legalábbis csilli-villi villásreggelire nem. Pékségből akad bőven a belvárosban, viszont nem lehet mindenhol leülni nyugodtan. A Lipóti Pékség franchise üzlet, azonban Gödöllőn nekem az egyik kedvenc pékségem.

A megújult Szépművészeti Múzeum

A Szépművészeti Múzeum nemrégiben megújult, ahol máris izgalmas kiállításokkal várják az idelátogatókat. A múzeum modern megújulása és a régi kor visszaidézése között ingázik, amelyet nagyon jól megoldottak kivitelezésekor. De milyen állandó és időszakos kiállítással készültek?